Plikostrada - wezwanie do zapłaty

Nieuważnym osobom rejestrującym się w serwisie Plikostrada, właściciel serwisu wysyła wezwanie do zapłaty. W miejscu krzyżyków w prawdziwym wezwaniu znajdują się dane, np. data, adres IP itd.
Żeby zobaczyć co z tym począć przejdź tutaj

Szanowna Pani,

W dniu [XXXX] o godzinie [XXXX] korzystając z komputera o adresie fizycznym IP [XXXX], zawarła Pani wiążącą umowę o świadczenie elektronicznej usługi premium w serwisie Plikostrada.

Pomimo upływu wyznaczonego terminu zapłaty za udostępnioną usługę, do dnia dzisiejszego wciąż nie uiściła Pani jednorazowej opłaty abonamentowej w wysokości 96 złotych. Mając na uwadze powyższe, niniejszym wzywamy Panią do zapłaty zaległej należności w nieprzekraczalnym terminie 5 dni.

Pouczamy, iż dalszy brak uregulowania opłaty abonamentowej, narazi Panią na poważne konsekwencje prawne. Efektem wszczęcia przeciwko Pani postępowania windykacyjnego będzie przekazanie niniejszej sprawy do profesjonalnej kancelarii prawnej specjalizującej się w dochodzeniu roszczeń z umów elektronicznych, która skieruje sprawę na drogę sądową celem uzyskania prawomocnego nakazu zapłaty.

Skutkiem realizacji uprawnień przysługujących spółce Smart Tech Connect Ltd. mogą być następujące dotkliwe konsekwencje prawne:
- naliczenie, za każdy dzień zwłoki, odsetek w wysokości czterokrotności stopy procentowej kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego;
- naliczenie kary umownej w wysokości 200 zł. (zgodnie z § 5 ust. 5 regulaminu);
- wpis do wybranego rejestru dłużników niewypłacalnych, mogący skutkować utratą zdolności kredytowej (z chwilą gdy zadłużenie przekroczy kwotę 200 zł);
- postępowanie sądowe w przedmiocie wydania nakazu zapłaty;
- komornicza egzekucja należności;
- powstanie obowiązku zapłaty kosztów sądowych i egzekucyjnych.

W celu uniknięcia powyższych konsekwencji wzywamy Panią do dobrowolnego uregulowania zaległej należności w wysokości 96 PLN, w terminie 5 dni od dnia otrzymania niniejszej wiadomości. Płatności można dokonać poprzez przelew bankowy lub na poczcie, podając następujące dane:

Nazwa odbiorcy: Smart Tech Connect Ltd.
Adres odbiorcy: P.O. Box 450676, Dubaj, ZEA
Rachunek bankowy odbiorcy w Polsce: 41 1750 1312 6860 1000 0034 5940
Tytuł płatności: Opłata za abonament 12 miesięcy - 0034 5940
Kwota: 96 PLN

Gotowy blankiet wpłaty można wygenerować pod adresem [XXXX]

W przypadku pytań prosimy o kontakt poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail lp.adartsokilp|comop#lp.adartsokilp|comop albo telefonicznie pod numer 70 838 85 88*(od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00).

Z wyrazami szacunku,
Biuro Opłat Abonamentowych
serwisu Plikostrada.pl

*Koszt za minutę połączenia dwa złote i dziewięć groszy, w tym podatek od towarów i usług.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License